Reklamační řád

reklmace je vždy nutné řešit písemnou formou. Ideálně pak emailem objednavky@ivcelarstvi.cz. Zde naleznete nejčastěji řešené reklamace:

Reklamace zboží v záruce

Pro reklamaci zboží v záruce je nutné předložit doklad o koupi zboží. V případě, že se nemůžete dostavit osobně, kopii nám pošlete emailem na objednavky@ivcelarstvi.cz. Pokud je potřeba, pošlete nám také fotografie případné závady s popisem - urychlí to vyřízení reklamace. 

 

Budete požádáni o zabalení zboží, které následně vyzvedne dopravce na naše náklady.

 

Chybějící zboží v zásilce

Informaci o chybějícím zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem chybějících položek na email objednavky@ivcelarstvi.cz. Pro prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno.

 

Záměna zboží v zásilce

Informaci o záměně zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem zaměněných položek na email objednavky@ivcelarstvi.cz. Pro prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno. Současně dopravce odveze chybně zaslané zboží.

 

Poškození zásilky dopravcem

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout. Zboží Vám odešleme v co nejkratším termínu znovu. Pokud jej i přesto přijmete a zboží bude poškozeno, neprodleně (nejpozději do 24 hodin) kontaktujte dodací poštu a sepište reklamační protokol. Reklamaci podejte i v případě, že balík není viditelně poškozen, ale obsah poškozen je.

 

Poškození zásilky dopravcem GEIS

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout nebo uvést do protokolu Přebráno s výhradou/poškozeno. Toto uveďte i v případě, že máte podezření na poškození obsah zásilky. Pokud následně zjistíte, že je obsah poškozen kontaktute nás na reklamace@ivcelarstvi.cz. Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se řidičem, pokud jej budete mít.

 

*** V případě, že nám podáte reklamaci (emailem) a nebudete kontaktováni naším pracovníkem do 72 hodin od podání, volejte pro uryclení průběhu reklamace.