Bezodkladné vyřizování reklamací
I když to je nepříjemné, reklamace jsou a budou. Chceme je samozřejmě eliminovat prodejem kvalitních včelařských potřeb a výběrem dodavatelů. Včelařské potřeby jsou ale vyráběny a přepravovány lidmi a lidé občas dělají chyby. Cítíme zodpovědnost za kvalitu nabízených včelařských potřeb, jelikož my vybíráme dodavatele a dopravce. To je také důvod, proč neodkladně řešíme případné reklamace. Nečekáme tedy měsíc. Bohužel u některých položek se rychleji reagovat nedá. Doba vyřízení reklamace je možná již od 3 dnů od obdržení vadného kusu.
Statistika k 30.4.2013
- Počet reklamací: 0,26 %
- Počet úspěšně vyřízených reklamací pro zákazníka: 100 %
- Počet reklamací vyřešených do 3 pracovních dnů: 66 %